Jump to content

  • Please log in to reply
[Week 1 Audio] Morning Musume BBS! IDOL BEST 2009.08.29 If you missed it the 1st time, it's new to you. 22 replies to this topic Started by Geof , Sep 02 2009 06:40 AM · 

#1 Geof

Geof
  • Caucasian Lantern

Posted 02 September 2009 - 06:40 AM

Posted Image

#2 furuya

furuya
  • つばきファクトリー

Posted 02 September 2009 - 06:45 AM

It's 2009, not 2008, slowbro.

#3 Geof

Geof
  • Caucasian Lantern

Posted 02 September 2009 - 11:25 AM

It's 2009, not 2008, slowbro.

This is what happens when I stay up over 2 & 1/2 hours past my bedtime just to get this finished & uploaded. :lol:

#4 Gypchan

Gypchan
  • DON'T STOP ~RenaiJEW~

Posted 02 September 2009 - 11:41 AM

The Reina graphic is quite good for a last minute thing/someone who was up waaaaay too late finishing and uploading this!
Did you do that too, Geof?

#5 Geof

Geof
  • Caucasian Lantern

Posted 02 September 2009 - 11:55 AM

Si. And if I had the initial foresight to save a template that could be used each week with different girls, I wouldn't have had to do it twice. :lol:

#6 NekoNoAi

NekoNoAi
  • I has a flavor

Posted 02 September 2009 - 05:57 PM

THanks for this, hot stuff. I wanna hear ya'll badmouthing me. lul.

#7 Prinny Squad

Prinny Squad
  • Miyoshi Erika Penis Crisis!

Posted 02 September 2009 - 06:26 PM

Definitely unplugging my mic during songs next time. Damn you fuckers for making me laugh at hot lunches during songs.

#8 neshcom

neshcom
  • howdy, y'all

Posted 02 September 2009 - 07:53 PM

This is really good! Prinny's got a good announcer voice!

EDIT IS THAT SOME AMAZING THE BEST CAPSULE SONG MADE BACKGROUND MUSIC WAY TO GO GEOF!!

#9 Prinny Squad

Prinny Squad
  • Miyoshi Erika Penis Crisis!

Posted 02 September 2009 - 09:41 PM

This is really good! Prinny's got a good announcer voice!

EDIT IS THAT SOME AMAZING THE BEST CAPSULE SONG MADE BACKGROUND MUSIC WAY TO GO GEOF!!

Is it really that good? A bunch of people have said that o_O

#10 Ap2000

Ap2000
  • I program stuff.

Posted 02 September 2009 - 10:07 PM

Downloading this now.
Will you do this every week from now on ?
Would be awesome !

#11 Prinny Squad

Prinny Squad
  • Miyoshi Erika Penis Crisis!

Posted 02 September 2009 - 10:23 PM

Downloading this now.
Will you do this every week from now on ?
Would be awesome !

Not every week, but until we have a winner. I don't wanna wear out its welcome, but at the same time it's fun getting together on Saturdays.

#12 aine

aine
  • 名無しさん‮

Posted 02 September 2009 - 10:55 PM

Downloading now, and I expect to get some serious lulz out of it. Only following the chat without hearing what was going on felt kinda... incomplete. :lol:

Fixed the thread title for you.

#13 neshcom

neshcom
  • howdy, y'all

Posted 02 September 2009 - 11:12 PM

This is really good! Prinny's got a good announcer voice!

EDIT IS THAT SOME AMAZING THE BEST CAPSULE SONG MADE BACKGROUND MUSIC WAY TO GO GEOF!!

Is it really that good? A bunch of people have said that o_O

It really is! I need to get in on this next time. Also, damn 3 hours.

#14 Koolmon

Koolmon
  • モーニング娘。

Posted 03 September 2009 - 12:25 AM

I'm listening right now. :lol: I hope to enjoy this again. XD

#15 Joel

Joel
  • Kyouka~n Kyouka~n...

Posted 03 September 2009 - 12:27 AM

I'm already enjoying it now! :lol: Can't wait till next week!

#16 Koolmon

Koolmon
  • モーニング娘。

Posted 03 September 2009 - 12:49 AM

LOL. Thanks for laughing at me Prinny. XD

EDIT: And damn I fucked up that I WISH note. XD

#17 Joel

Joel
  • Kyouka~n Kyouka~n...

Posted 03 September 2009 - 12:56 AM

LOL. Thanks for laughing at me Prinny. XD


He laughed a bit a mine. lol

#18 Geof

Geof
  • Caucasian Lantern

Posted 03 September 2009 - 05:48 AM

This is really good! Prinny's got a good announcer voice!

EDIT IS THAT SOME AMAZING THE BEST CAPSULE SONG MADE BACKGROUND MUSIC WAY TO GO GEOF!!

Is it really that good? A bunch of people have said that o_O

It really is! I need to get in on this next time. Also, damn 3 hours.

Yup, everybody loves them some capsule! :lol:


But really, Prinny does have a great voice for this. It's got that kinda Ryan Seacrest/Tom Brokaw speech affect & enough Zany Morning Zookeeper vibe, but I love his attitude most. I can't really describe it precisely, but it's like I get the feeling that if the house exploded, he'd be going "That's ok, that's ok... Uhh, who wants to go next?" And I love that kind of dedication. :cryalot:

#19 Prinny Squad

Prinny Squad
  • Miyoshi Erika Penis Crisis!

Posted 03 September 2009 - 08:07 AM

LOL. Thanks for laughing at me Prinny. XD


He laughed a bit a mine. lol

I laughed at pretty much during everybody's performance, Geof is just good at editing me out. :lol:

#20 Ap2000

Ap2000
  • I program stuff.

Posted 05 September 2009 - 04:27 AM

Not every week.


PLEASE ! =(
It's 05:00 when you guys start it. So, despite me going to bed quite late, there's no way I can just stay up that long and I really want to listen to the next rounds too, the first one was hilarious !

#21 Em-El

Em-El
  • 洗濯物

Posted 05 September 2009 - 01:21 PM

Ap, are you asking whether they plan to record it every week? I think they are. I think Prinny interpreted your question differently.

#22 Prinny Squad

Prinny Squad
  • Miyoshi Erika Penis Crisis!

Posted 05 September 2009 - 01:46 PM

We will be recording every week that we do it. Plus, I changed it so that it's weekly now, so it works.

#23 Ap2000

Ap2000
  • I program stuff.

Posted 05 September 2009 - 07:11 PM

Yeah, that's what I meant, if you're going to record and upload a mp3 every time you do a show.
Happy to hear you do !